Just a backwoods Barbie..

 
 
 
It's Néa, bitch..
 
 
Lite knas med bloggen tydligen. Bilder som inte vill va med riktigt. Men orkar inte krångla.. :P Det får va som det är..
 
Ja, vad händer..? För mycket händer känns det som.. Eller mycket händer för fort för min skalle.. Just nu känns allt plötsligt jäkligt tungt å inget är roligt.. Allt bråkar med mig å jag är på jäkligt kasst humör.. Alla drar i mig å jag hinner inte med.. Känner mig jäkligt stressad över den här flytten.. Å den här veckan har jag varit jäkligt irriterad på allt å varit rädd för att jag ska va elak å otrevlig i onödan å typ snäsa åt nån utan att jag tänker på det.. Men, men. Kanske är småsaker jag blir arg över, men det blir stora saker för mig.. Ändå har jag nåt sorts lugn hela tiden. Jag har så svårt att "tillåta" mig själv att vara glad bara. Att hålla mig glad liksom. Jag försöker för mycket å sen brister allt istället. Knas. När jag blir glad blir jag rädd på nåt vis. Jag kan inte ta emot gladkänslan av nån anledning. Lär ju ha nåt som ligger å stör på nåt i hjärnan liksom. :P Nåt fel. Jag kan verka kall å konstig mot folk, men jobbar på det. :P Har varit så mycket skit senaste åren så jag har glömt hur det känns när man är glad. :) Men även om jag har mina depp-perioder nu, så är det inte lika tungt å mörkt som förut..
 
Är ingen ordning nånstans nu å det är saker överallt..
Jobbigt det.. Är det inte ordning å rent runt omkring mig, blir det lika rörigt i mitt huvud å jag mår inte bra.. Men hinner inte fixa med nånting. Har bara fått jobba hela dagarna å kvällarna ett tag.. Är ju nu om nån gång skulle jag behöva vara ledig.. Så jag kan göra klart i min gamla lägenhet å få ordning i nya hemmet.. Har ingen ro i mig nu.. Jag är så otroligt trött på folk å allt å skulle behöva åka bort nånstans.. Å jag saknar mamma, jag behöver goda råd å den trygga famnen..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Å det här med å flytta ihop var jag skitskraj för eftersom när jag bott ihop med folk förr så har jag mått skitdåligt. pga olika anledningar. Så jag var ganska skraj över att flytta ihop med nån.. Nu blir det ju inte på det viset nu, som det var då.. Det vet jag. Men det sitter ändå kvar inpräntat i huvet. Inte så att jag går å ältar gammalt skit som varit förr med olika personer å hur de betett sig och agerat mot mig.. Men det har präglat mig att bli så här knas.. Ibland vill jag bara stänga in mig å vara ifred, jag blir helt avstängd å har bara mörka djupa tankar att bråka med. Funderar å filosoferar sönder. Måste möblera om med mig själv då liksom. :) Jag e krånglig..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Å jag försöker äta bra mat, men fuskar med chokladen.. ;) Är för att jag är stressad, ingen kontroll liksom.. Då käkar jag socker.. Men, men.. "Jag kan sluta när jag vill!" :P
 
 Har äntligen fått svar från Försäkringskassan. Men inte Alfa... Ska det va så jäkla svårt för dem?? Men jag har i alla fall ingen sån jobbig oro i magen längre. Jag vet att det går bra ändå på nåt vis.. :) Kommer ske lite förändringar bara.. Jag har svårt för förändringar.. Men man vänjer sig med det mesta.. Människan anpassar sig.. Det kan bara inte fortsätta så här som det varit ett tag. Allt blir värre å värre. Funderar fram åt tillbaka på om jag ska prova plugga eller hur jag ska göra.. Om det ens e möjligt. Om det är värt att göra det ens.. Beror på hur mycket jobb det blir framöver. Känner att mitt psyke blir inte bättre om det inte sker förändrig på det där planet snart. Jobbet är största boven just nu.. Pallar inte länge till... Mitt psyke är paj. det går åt fel håll igen..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Var iväg till Mora å tog massa prover för nåra veckor sen, fick inte det svaret jag ville.. :( Har lite panik över det där.. En till grej att vara orolig över liksom.. Önskar att man fått mer information om detta. Typ i skolan.. Eftersom det är ganska vanligt.. De försöker förklara för mig när jag är dit å tar prover, men jag e ju så stirrig å nervös å tar typ inte in riktigt vad de säger.. Jag börjar ju fundera som en tok å klurar å tänker sönder mig å tror det värsta jämt..
 
Å som vanligt hade hon som skulle undersöka mig en ung läkarstudent med sig.. Varför e de alltid killar?? Jag brukar säga nej till att de är med. Men nu fick stackarn va med ändå. Han såg då helt förfärad ut. Haha! :P Jag blir ju nästan helt svimfördig när de är inne å grejar å trixar på mig, så jag brukar alltid ha massa sköterskor bredvid mig som pratar med mig hela tiden. :) Så jag typ inte kolar av :P Är lite känslig jag. :P
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fick en fin lampa av Fredrik! Lyser så fint så!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Köpte en fin rosa halsduk av fru Runo för lite av mina drickspengar. Tack tack! :P
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mina fina orkidéer. Bra blomma. Behöver inte vattnas så ofta. :P Har typ bara orkidéer.. :) Kaktusar e bra det med.. Nej, jag har inte gröna fingrar.. :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Såg nånting på tv som var så jävla sant. Nån komiker som sa att det han trodde motverkar cancer mest är att vara ett jävla asshole hela livet. För idioter å assholes, elaka, korkade idiotmänniskor de blir fan aldrig drabbade av cancer. Det stämmer som fan. Jag kan inte komma på nån korkad idiot-människa som haft eller har cancer. Det drabbar fan bara de bästa människorna. Cancer ÄR djävulen på jorden..
Gå in å köp nå ballt å skänk en slant:
 
Ung Cancer
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
Trött å sjuk Néa..
 Är fortfarande snuvig.. Men blev mycket bättre när jag slutade med nässprejen. Tror jag höll på å bli beroende. :P
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Presenterna till mamma på 50-årsdagen från jossan å mig. :) Ett fint armband å ett halsband.
 
 
 
 
 
 
 
 
 "Wanting to be someone else is a waste of the person you are"
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
Mina tre gubbs som vaktar huset :P Elvis, Lennon å Ozzy!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Myskväll hemma. :) Men jag vill ha en ny soffa! :P
 
 

 
 
 
 
 
Hälsade på syster Joz för nån helg sen. Wilda diggade jossans mössa!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
"Lilla" Wilda ville verkligen sitta i knät :P
 
 
 
 
 
 
 
 
 
*Glömt deo idag, matte..??*
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
*Va' äääter du pååå...??" Söta Nova!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fina gratängformen Jossan fick av mig i present :) Så snygg färg!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
Hittade en bild på en ganska lessen Néa.. Blä. Ångest. Håller på å flyttar grejer från Storbyn där.. När man kollar på bilderna fattar jag inte hur jag levt som jag gjorde där. Varför man tagit all skit att man finner sig i att leva så.. Nu vet man bättre. Det är inte fel på mig. :) Man lär sig verkligen av sina misstag...
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fyller år om nån månad, ingen big deal, men här är en önskelista för att göra det enkelt åt er: :P
 
Néa önskar sig;
 
* Trettisju miljarder kronor
* En ny mobil!
* Sakerna jag kryssat för i Sweden rock-katalogen. :)
* Parfymen "Viva la juicy" från Juicy Couture, den e ju så jäääääkla dyr! In my dreams liksom!
* Parfymen "Vanilla blues", Rusta 39 kr! :)
* Ett slott
* Vin - inte vitt, den andra färgen :) Morberg e bra.
* Brickbord (ljusbord) finns på Rusta! Det mellanstora eller dert stora :) Eller båda. :)
* Bli kliad på ryggen + käka glass å dricka whiskeykväll :)
*En mörklila gratängform från Kox in. En likadan jag köpte till syster Joz. :P
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
There is a crack in everything, that's how the light gets in..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Asså jag dör. Jag dör.. Detta e min drömbil! Nissan Figaro. Helst vill man ju ha en monster truck eller en räääägörbil! Men jag bara dör när jag ser denna! Blev helt frälst när jag såg att Joss stone hade en sån. Tror det bara finns tre i sverige eller nåt sånt. Å Magdalena Graaf har en!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ge mig!! Ge mig!!
 Typisk Néabil! Meeeen.. Först å främst lär man ju kanske fixa sig ett körkort.. :P
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mina prinsar Jomin å Elvis. :)
 
 
 
 
 
 
 
Mästerkatten Jomin, utan stövlar :)
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
But just because it burns
Doesn't mean you're gonna die
You've gotta get up and try try try
Gotta get up and try try try

 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0