Kalas

Marina å Jossan ♥

 

Kalasfolk

Oliver posar vant..

 

Syster Milia i fina klänningen!





Var på 70-årskalas ikväll. Farfars syster fyllde år! Det var skojigt å träffa massa släktingar å äta god mat! Kvällen slutade dock med att jossan välte sin drink över mig, å hon smet iväg å jag å Krister fick skura upp, medans "Drama Queen"  Jossan bara drog iväg.. :( lite surt. Å stackars Krister skulle gå ut med Sussies hund, å ramla omkull å slog sig rätt illa..
Snällt av bästa Stina å skjutsa hem mig. :) fick jag prata lite med henne också.


Ska göra ett nytt försök å sluta äta godis.. Provade ett tag, men jag fuskade hela tiden! Jag lär sluta helt, blir helt knäpp i skallen annars.. Så nu slutar jag helt.. Nu ska det lite ordning på min skalle! :P Banne mig!

Gonatt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0