kattlucka..



Har varit en sån där jobbig dag idag.. :( När man inte får nånting gjort.. fast man ville göra så mycket.. Man e så jäkla slö ibland! Hoppas imorgon blir en bättre dag..
Fick i alla fall en strumpa i postlådan idag! :P

Molle har skrikit å gnällt hela dagen. Blir galen!! Han vill så klart gå ut.. Men jag törs inte släppa ut honom än.. Han kommer säkert gå bort till Pellholn igen.. Å då vet jag en som blir jäkligt sur... Knas. Borde han inte bli. Klart att det e svårt å flytta på en katt! Det lär ju få ta den tid det tar.. Innan han lär sig vart hemma är.. Ska man inte bli sur över..
Funderar på å fixa en kattlucka på nåt vis.. Enda stället det går å ha den på e väl i badrumsfönstret.. Om man fixar å trixar lite.. Kanske farfar kan hjälpa mig.. Hoppas på det..

Å Patrick Swayze dog igår, 15 September.. Fan, vad jag hatar cancer!!
Imorgon ska jag jobba.. Skönt. Därför borde jag väl sova.. Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0