Mora

 Syster Milia

Åjj, jag har så ont..
Varit till Mora idag.. Blev jobbigare än jag trodde. De knippsade grejer från mig å höll på. Gjorde skiiiiitont!! Men e väl lika bra att de kollar allt de kan.. Skönt att det e över..
Ligger hemma på soffan å har jätteont.. :( Rör mig i slowmotion. Mår jäkligt illa.. Somnade direkt jag kom hem på soffan.. Borde prova lägga mig igen.. Hoppas det e bättre imorgon..

Vi hälsade på syster Milia i Mora idag också. Hon har visst skaffat sig en till kissemiss! :P En liten Willy Wonka, lika kritvit som halvsyster Spooky..
Hmmm.. Man kanske skulle flytta till Mora..? Det verkar ju vara så mysigt där. Där skulle jag nog trivas jättebra..
 :) kanske nåt å fundera på..

Nu borde jag verkligen lägga mig å sova igen..
Blir nog en lugn dag imorgon, om det ska göra så här ont.. :(

Gonatt.

Kommentarer
Postat av: Amanda

snygg bild



aj, vad har du gjort?

2009-09-09 @ 05:04:57
URL: http://www.metrobloggen.se/Dotteralberta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0