tungt..



ååjj.. när ska allt vända å bli bra igen...?
idag var verkligen en jättejobbig dag.. hoppas att det blir bättre imorgon.. Skulle varit till psykiatrin imorgon, men fick lov å flytta fram min tid för att jag fick hoppa in å jobba.. Inte fören den 23/9 fick jag komma dit nästa gång.. skulle verkligen behövt vara dit en vända nu känner jag.. men får väl klara mig ändå på nåt vis...
Men känns ganska läskigt när mitt hjärta gör så ont å jag får svårt att andas ibland..
Borde försöka slappna av, men är på helspänn hela tiden.. Funkar aldrig..

Önskar att jag hade bättre aptit.. Inget smakar nåt. Dricker mest bara kaffe. Å sover så jäkla dåligt.. Sover fortfarande i min soffa, eftersom jag inte haft råd å köpa en ny madrass.. men det e på gång.
Men imorgon ska vi i alla fall fixa ihop min säng! Farfar har fixat längre skruvar till sängen, så denna gång ska det väl gå bättre än förra gången vi försökte få ihop sängen..

Efter jobbet imorgon ska jag ta en vända till missen Jomin å prata lite.. Sen ska jag hoja hem till Storbyn å bara försöka slappna av.. e så jäkla uppstressad..

Ska prova sova nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0