Gomorron..

 

 

 

Gomorron.. Har sovit alldeles för lite inatt. :( Ska väl leta efter nåt ätbart i lilla köket snart..

Om det inte regnar för mycket ska jag nog prova att cykla till Vansbro om ett tag.. Måste in å prata med Pepé igen.. Å sen tänkte jag rota efter lite saker jag har hos farfar. Måste också köpa en kruka! För jag ska pyssla! Ni ska få se sen! :)

 

På fredag måste jag till Malung. Ska på nån utbildning tydligen.. Arbetsförmedlingens nya briljanta idé.. Jag vill verkligen inte åka.. Känns totalt meningslöst! Men men.. Jag får ju åka till Malung! Jippi..

 

Ska göra en smörgåstårta till lillebror på fredag.. Han fyller år på måndag men då e han hemma i Smedjebacken. Men vi får nog fira honom på lördag tror jag. Tror inte att jag hinner göra tårtan klar i tid på fredagen..

Presenten lär fixas klart också..

 

 

 

 

 

 

 

 

När ni ska köpa mascara, ska ni köpa Max Factors mascaror. Inget annat. Allt annat e skit enligt mig.. Har provat så många andra. Max Factor is the shit! Köp på Lyko.se De är billiga å skitsnabba!

 

 

 

 

 

 

 

 

Jossan käkar middag. :P Billypizza, öl å snus! Jag åt vaniljpannkaka.. :)

 

 

 

 

 

 

 

Jag hemma hos syster.. :P

 

 

 

 

 

 

 

Så sjukt fin kappa. Men den e nog alldeles för fin för mig.. Finns i lila också, på Sweden Rock Shop :P

 

 

 

 

 

 

 

Tvål med kattmats-doft?? Finns på Kitsch.se om någon är intresserad..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Förlåt. Jag gillar inte folk som inte har chipsskålar.. Sånna människor som tar fram en "BAKBUNKE" i plast istället!! Så oglamoröst! Nej, fy! :P Ingen klass! :) Då kan man ju lika gärna skippa skålen!

 

 

 

 

 

 

 

 

Titta vilken fin mini-brudkista farfar gjort! Nån som vill köpa?? :P

 

 

 

 

 

 

Önskar mig en sån här pall av farfar när jag fyller 25! :) Skitbra å ha! Jag når ju ingenstans hemma hos mig!! Skitbra med en pall med handtag!

 

 

 

 

 

 

 

 

Farfar gillar sill..?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jippi! Det fanns en större storlek till mig! De har bara haft problem med hemsidan.. Bara å skicka tillbaka å få ett par nya Kenza-skor som passar mina roliga fötter! :) Vad glad jag blir! :) Slipper jag frysa om mina fossingar i höst!

 

 

 

 

 

Jag gillar inte folk som bär riktig päls... När de flår levande djur å håller på... Nej, Idioter finns det gott om.. Fy fan.

 

 

 

 

 

 

 

Hmm.. Pamela e ju rolig.. :P Nej, det e ingen kyckling i burgaren.. :P Hon e ju supervegetarian! Det e en faux-chicken Classic Vegetarian Sandwich hon käkar på.. :P Så det e alltså fejk-kyckling.. :P

Pam likes fake. :P

 

 

 

 

 

 

 

E inte alls avis på systers nya tv.. Fast hon köpte ju en annan tv först, å så *PANG!! POFF!! SPRAK!!* ..tog åskan hennes språnklans nya tv... Så hon lämnade in den å skulle få en ny. Men den hon skulle hämta var tydligen trasig.. Så hon fick en Panasonic-tv istället som egentligen var lite dyrare... :P Men inte blev Jossan nöjd för det... :)

 

 

 

 

 

 

 

 

Jag å mamma i Van.

 

 

 

 

 

 

 

Världens vackraste kvinna om du frågar mig.. Victoria Beckham!

 

 

 

Nä, nu ska jag käka den dära frukosten.. Hittade ägg! Så det blir kokt ägg, fil å kaffe!

 

Bye!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0