Gubbtårtor å supershampoo..

Trött idag.. Ska snart åka å jobba.. Denna vecka har varit så jobbig.. Å jag e så trött, somnar i soffan direkt jag kommer hem.. Orkar verkligen ingenting just nu. Mycket tankar i skallen.. Jag vill bara bort.. Å jag fryser hela tiden.. Uss! Men det gör väl alla nu när det e så kallt! Tänkte att det kanske beror på för lite vitaminer i min kropp! :P Så jag har köpt massa frukt.. Undrar bara hur jag tänkt att jag skulle få i mig allt innan de blir förstört...

Hann inte in på Zomm's (jo, det stavas så!) igår. Fick bråttom till bussen för att det tog så lång tid inne på Konsum. Får försöka hinna in idag istället.. Måste köpa shampoo! För det går iiiiinte bra med vilket shampoo som hellst till Néa! Nej, nej! Det ska va supershampoo! Att jag ska va så kräsen jämt!

Hoppas på att de kommer från Vansbrohem till mig idag. De skulle komma hit å fixa lite saker.. Men de kommer ju aldrig..

 

Spiderpig?? :P



Försökte fixa lite bättre ordning i min garderob igår.. Gick väl.. "sådääär"..


Usch, känner mig så gammal idag..


Jag trodde att jag tappat bort den här tröjan. Men icke! :P

 

Galen...? Antagligen..

Har provat klänningen jag köpte på nelly.se Passar päääärfäkt!

 

Ne, blir ingen bild på hela mig i klänningen idag.. :P Borde skaffa mig en fotograf! :P

 

 


 

 

På jobbet igår! E sur för att de blå tröjorna var i tvätten fortfarande, så jag fick lov å ta en RÖD!! Det e inte riktigt "min stiiiil"..

 

"Coola bananer, coola bananer, coola bananeeeer!!" De vackra Bananerna vi fick från Menigo till caféet igår.. Bara å kasta!

 

 

Har gjort tråkiga "Gubbtårtor" idag på Caféet. Tråk, tråk..

 

Var in till mamma en vända innan jag åkte hem igår. Jossan ( http://screamgirl.blogg.se/ ) var på väg till Flottaren på anställningsintervju! Det ni! :P

 

Nu lär jag masa mig iväg.. puss*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0