Bilar i postlådan..

Försökte titta på film för nåra kvällar sen, "Blonde & blonder", men den startade inte, gick bara tillbaka till menyn hela tiden.. Filmen var väl för blond... (hi, hi!) Så jag la ner det å försökte kolla på "I hennes skor" istället.. såg typ fem minuter av filmen, sen minns jag inget mer.. Vaknade förvirrad å skrynklig på soffan kl. 06.00 på morgonen.. Ja, ja.. Det var bara å kliva upp å koka gröt..

Det går så bra ibland..

 

Fick kalla bilar i min postlåda förra veckan. De kom i ett svart litet paket å jag trodde garanterat att det var sånna där jädra kapslar de skickar till mig jämt.. Men det var goooodis! Nya svarta bilar från Ahlgrens! Tack, tack!

 

Jag tycker faktiskt inte om vintern..

 

 

Blev "spa-kväll" ikväll.. Det behövdes verkligen.. Nu känner jag mig superavslappnad å mjuk.. :) Gött!

 

 



 

Hälsade på pappa i Rättvik i helgen.

Pappa somnade i soffan som vanligt, efter nåra försök att se på film på kvällen, Susanne gick å la sig för hon skulle upp å jobba.. Milia å Oliver däckade typ redan vid åtta.. Så jag satt ensam med vovven Ymer å kollade på film.. Efter ett tag blev jag också supertrött å fattade inget av filmen, det rörde sig på tv:n, men jag fattade inte vad de sa eller vad som hände, så det var lika bra att gå å lägga sig istället..  Var lite svårt å somna för Milia å Oliver snarkade som två stora grisar.. Men  jag somnade på nåt underligt vis ändå..

 

Mitt filmsällskap, Ymer..

 

Frukost med Milia å Oliver. Milia gjorde gott starkt kaffe! Perfekt kaffe för starka systrar! Pappa pallade inte riktigt, han tyckte det var för starkt.. Mes.. Typiskt Milia å dricka julmust till frukost! Skulle aldrig falla mig in att göra nåt sånt. Fy Farao för julmust! :P Det e bara konstigt blask någon tokskalle uppfunnit!

 

Ja, Oliver har snofsat till sig med en hårklämma! :P Ett steg närmare jämställdheten.. Mi lajk. :P

 

Ymer skulle va med öööverallt, hela tiden. Någon kan ju tappa nåt gött!! Som kanske en bit skinka?? en bit ost? eller en bakelse!!

Han var SÅ söt så han lyckades lura av mig typ elva kyckligköttbullar.. :P Men det var ju i alla fall kort datum på dem.. Så det var bra att de "försvann".. :)

 

Milia å jag var lite osociala ett tag på söndagen.. :)

 

 



 

 

 

Idag längtade jag till sommaren ett tag.. Ett kort tag.. Gillar inte sommaren så värst mycket.. (Jäää, go ahead and hate me!!) :P Är lite mer av en "höstflicka" jag! :) Men idag saknade jag sommaren liiite.. För jag vill cykla på min hoj!! Men den har frusit fast.. Tänk så härligt det är att bara få trampa runt lite på hojen en sval sommarkväll.. Men den tiden kommer.. Kanske..

 

Haha! Den här bilden på Oliver får mig på så gott humör! :P Vilken galning..

 

Syster Milia ser cool ut. :P Å jag vill ha hennes klänning..

 

Ja, syster Joz ( www.screamgirl.blogg.se ) e ju också cool.. :P Haha!!

 


Kommentarer
Postat av: sara

sv: Ja självklart ;D

2010-01-20 @ 12:54:27
URL: http://ikill3dbarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0