Ont, ont, ont.. :(

Jag e så trött på att ha ont i halsen å munnen nu!! Jag går runt å e så sur å irriterad på allt!! Kan inte äta nåt! Det gör så ont i munnen. Äter bara glass! Å så e jag så trött.. bara sover å sover..

Imorgon ska jag jobba.. Får se hur det går.. Det är pasta å skinksås till lunch på caféet. Å det luktar så äckligt.. kommer gå runt å må illa hela dagen..

 

Verkar som att Molle har varit på bushumör idag...

 

 

Min nya matta har äntligen kommit! Billig å snygg!

 

Å Molle har godkänt den!

"Värsta coola mattan, matte!"

 

 

Nya handdukar!

 

 

 


 

 

 

 

Mmmm.. Den här Juicen e sååå god! Min favorit! Dricker den jämt..

 

Hmm.. Är det jag eller är det Rihanna som e "the copycat" här..?

 

 

Rihanna har fyllt på med fler stjärnor efter ryggen.. Det e lite för mycket tycker jag! Jag ska inte göra fler stjärnor i alla fall. Men nu slipper vi vara lika! :P

 

 

 

Holly Madison från Girls Of The Playboy Mansion har aldrig gjort någon hemlighet av att hon genomgått flera plastikoperationer. Förutom brösten (såklart) har hon fixat näsan, lyft ögonbrynen, pumpat upp läpparna och fyllt i området under ögonen och ovanpå kinderna för att få ansiktet att se fylligare och ungdomligare ut.
Med platinablonda extensions, botoxinjektioner och regelbundna ansiktsslipningar för att få den släta, jämna hyn, behöver hon inte ens sminka sig för att se bra ut!
Men hon e nog lika rolig å go' för det. :) Man får se ut som man vill!!


Jag vill också ha en glass-soffa!! Nån som har 10 000 spänn över till mig??

 

 



 

 

Jag vill ha en bäääjsbåll!!

Gonatt..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0