Storstädning..

Har städat hela förmiddagen.. Började plocka lite i köket först, sen började jag diska å sen var det kört.. Då blev det tokstädning som vanligt! Molle e inte så rädd för dammsugaren som man skulle kunna tro.. Han ligger i fönstret å tittar lugnt på medans jag fixar å donar å tokar runt. Det e värre med skurmoppen... Den e ju blöt!! :P
Mitt i städningen hittade jag mitt örhänge som jag tappade bort på nyårsnatten. Helt otroligt.. tur att jag försökte fixa till gardinen som Molle busat med, annars hade örhänget åkt in i dammsugaren å försvunnit för alltid! :P

Ååjjj.. jag blir så trött på att titta på den sönderklösta tapeten i köket.. Jäkla Willy! Jag lär fixa till det snart! Köpa ljuslila tapeter å sen tvinga nån att hjälpa mig få upp dem. Trist å göra det själv... Det kommer bli så snyggt! :P

Sen skulle jag ha målat bokyllan och cd-hyllorna också.. Vad slö jag blivit.. :P

Lär ner i förrådet å leta efter min skorpion.. Den ska ligga i nån kartong.. Säääkert i den kartongen som står längst in, längst ner.. Det e rätt fullt i grejer därnere.. Men what thö fuck! Jag har ju ett helt hus med mig! Det e bra å ha grejer!

 

Molle sover med hammarhajar..

 

 

Så här snygg e jag idag.. alltså inte alls.. :P känner mig rätt kass å ful, tror jag håller på å bli sjuk..


MolleMys


Molle vaktar mina stålar.. :P

 

Så kan det gå om man e superhungrig! Jäkla Rusta-shit.. Äh, tur att jag har 22837 gafflar till..

 

Jahapp, nu var vi där igen.. Vill köpaaa.. Den e inte alls dyr å inte särskillt speciell heller. Svart å tråkig. Ska räkna lite på det där.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0