Tatuering?

 

Kallt idag.. -33.. E så trött på denna kyla.. Man kan ju inte gå ut å promenera utan å frysa fast nånstans! Funderar på å bära upp min motionshoj från förrådet.. Men den tar så mycket plats i min lägenhet.
Å mina lurar till min mp3-spelare har gett upp.. Dags att köpa nya.. IGEN.. Mycket jag borde köpa.. termometer, batteriladdare, kablar, hyllor, sängkläder, shampo, mat. Får ta en tur till Borlänge snart.. Om jag får mina pengar nångång!

 


 

Betty Brosmer

Men va? Kan man ha en sån här kropp??

 

Annat e det idag.. Helt sjukt.. Uss.. Fy på er "Ralph Lauren"!

No, you can't be alive and look like this..




E så sugen på å tatuera mig igen, antar att det får vänta ett tag.. Vet inte riktigt vad jag vill ha heller.. Kanske nån mer stjärna.. Nej, jag har ingen aning.. Ingen Kirsteiger eller Timell i alla fall.. :P

 

 

..and I will always be a Spice Girl.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0