Hyllorna är hemma!

 

Jobbat en vecka på Mossebo. "På riktigt". Gött med riktig lön. Klarar jag mig ett tag till.. :) Blev kvar i Vansbro hos Jossan så länge i fredags så jag sov kvar där. Shit vad trött jag var då!! Försökte kolla på Mupparna, men huvet bara nickade hela tiden.. Hehe.. På lördag tyckte farfar att vi skulle köra hem mina hyllor som jag målat. Snällt att han hjälpte mig. Så gött å äntligen få hem de där hyllorna.

 

Lillebror å Fia hälsade på mig igår.. Tråkigt att jag e fattiglapp å typ lever på havregryn å socker och inte kunde bjuda på nåt gott! Får bli en annan gång..

Är ju dags för "syskonträff" snart.. Har vi haft nåra gånger, men det var jäkligt längesen nu..

 

På tisdag får jag lön!! Äntligen! Betala tokmycket räkningar å handla lite mat.. Får se hur mycket, jag menar lite, det blir kvar av lönen.. Blev ju massa krångel med min lön den här månaden.. Min lönelista försvann å jag hade inte skrivit upp hur jag jobbat nån annanstans.. Blev ju så rörigt när caféet stängde rätt som det var.. Hittade listan till slut. På Fredrikas kontor. Så det löste sig som tur var.. Anna å Anki e så snälla som hjälpte mig :) Tänk att det finns snälla människor också! Inte bara dumma. Jag saknar dem ! :) Var så kul å jobba med dem! :(

Men vi träffas i december igen. Då ska vi på Björn Skifs i Leksand! Christina följer också med! Så roligt!! Vilket gäng! :) Längtar som fan!

 

 

 

 

 

 

 

 

Hmm.. Jag vet inte vad jag tycker om denna mysdress som helt plötsligt alla ska ha.. Kostar runt 1000 spänn. Ser ju jättemysigt ut, men vill man gå runt å se ut som en jättebebis?? Ja, kanske.. :P Nääää, kanske inte.. Knasigt att folk har de på sig när de typ e ute å handlar.. Stadsbor.. Men man får se ut som man vill!!

 

 

 

 

 

 

 

 

Hemlig tös på dagiset. Jättego tjej. Med coolaste haklappen!

 

 

 

 

 

 

 

Jag jobbar... :P

 

 

 

 

 

 

 

Farfar kan göra fina stolar. :)

 

 

 

 

 

 

 

Mina hyllor e klara! Nu slipper jag ha filmerna på golvet! :)

 

 

 

 

 

 

En jädra salig blandning..

 

 

 

 


 

 

 

 

Cupcake! Egentligen var den en present.. Men jag behöll den själv! :P Köpt på Hjärtats Rum i Dala-Järna.

Hjärtats Rum Blogg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Min coola tröja.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Har bytt gardiner.. Men kom på att jag behöver ett strykjärn... :) Får köpa det sen nån gång..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Me and Anna Skipper! :P

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jag å Jossan var till Lena å kollade på kläder i fredags. Hittade några fina t-shirtar. Jossan hittade fler kläder än mig som vanligt. Men jag har ju så jäkla mycket kläder redan! Marina (tremänning), Henke å lilla Juelina var där under helgen.. Juelina ville iiiinte sova. Hon ville titta på Tant Néa å Tant Jossan. Så söt! Vi ville ta med henne hem!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bild på farmor jag lånat av farfar. Coolaste busschauffören ääävööör..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I Jossans lägenhet. Åskan tog ju Jossans nya tv.. :P Därför hon har den lilla brevid å tittar på istället..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jag vill ju åka å kolla på Ozzy i Oktober.. Men ingen jäkel vill ju följa med mig!! Boring, boring, boring..

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Eftersom det inte går å bädda in typ nån av spice girls videor på youtube så lägger jag in en länk till videon istället.. Snyggaste videon med Spice Girls! Löve it!

 

Say you'll be there - Spice Girls

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Har någon sett denna pojke nånstans?? :P Haha! Det har jag! :P

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ibland känns det så svårt att leva... Att orka alla måsten.. Eller att bara kliva upp ur sängen.. Jag vill leva, jag älskar att leva.. Men ibland vill jag bara falla ner, få fångas upp och vila tryggt i din famn och höra att allt ska bli bra.. Livet är upp och ner, det vet jag.. Men det är jobbigt när de blir för mycket neråt, så har jag de just nu..

 

Jag skulle vilja lägga mig ner, skrika, gråta, beklaga mig, få ur det jobbiga jag har i mig.. Känner inte att ja har kontroll, saker och ting sker utan att jag på något sätt kan göra nåt åt det.. Jag hatar att inte ha kontroll, att inte kunna styra det som sker..








 

 

"Det är ingen ordning på allting! Man hittar inte vartendaste dugg!"

- Pippi Långstrump

 

 


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0