Bal å cruising..

 

Vad e grejen med att fota sig själv i spegeln?? Det e töntigt.. Ändå gör man det! :)

 

Var ju cruising i Vansbro i lördags.. Tänkte att jag skulle cykla till Vansbro på kvällen, men somnade på soffan en vända. Så jag blev för lat för å hoja. :P Jag skulle säkert köra ner i diket flera gånger på vägen dit ändå. :P Så jag försökte väl leta tag på nån stackare som ville skjutsa mig till Vansbro. Stina fixade väl det på en sekund! Hon fick tag på stackars Tina som fick plocka upp Virr-Néa på Storbyn. Så supersnällt!

Ja, jag hade då kul i alla fall.. :) Inte ofta man e ut på nåt..

Å jag tog inte en enda jävla bild! :(

 

 

 

 

 

Världens plattaste wienerbröd? Inte köra wienerbröd på pakethållaren nästa gång. :P

 

 

 

 

 

Jossan ville tydligen inte va med på bild! :P

 

 

 

 

 

What´s wrong with my eye??

 

 

 

 

Sko utanför caféet..

Så en stackars liten pojke hoppar nu omkring på byn med bara en dinofoppa...

 

 

 


 

 

 


Néas favvogodisar:  :P

 



Cola-Ferrari!! Godaste äävöör! Å så klart Ahlgrens!





Lakritsdumle å Colaflaskor





Melongodisar å chokladlimpor




Polly Dark å Riesen




 

 

Kom tillbaka!!
Marabou Sommar.. Så jäkla god! Den borde de göra igen.


 

 

 

 

Lillebror gick med Fia på bal! :P

 

 

 

Lillebror å Fia

 

 

 

Stilig Lillebror

 

 

 

Mattias å lillebror

Coolaste grabbsen!

 

 

 

 

Självklart skulle Jossan å Sofie va med på bild! :P

 

 

 

 

Tänk att jag gav bort min fina väska till syster Jossan.. :) Men jag tyckte ju inte om den ändå.. Den e för stor å klumpig. Har använt den en gång.. Då kunde lika gärna syster få den.. Den har det bättre där.. :P

 

 

 

 

Fick en prickig väska med i en tidning.. Hmm.. Vad ska jag ha den till..? Kanske ger bort den med..

 

 

 

 

Världens godaste kakor tror jag.. :P Sjuk reklam bara: "Vrid, slicka, doppa".. Okeeeej..? :P

 

 

 

 

Molle får ibland lite tokdamp.. Han rev mig riktigt rejält för några dagar sen.. Aj, aj.. Mitt halsband hade han sönder med.. :(

 

 

 

 

 

Värsta cykeln! Skulle jag behöva! Jag som ser ut som en packåsna när jag far fram på hojen! :) Tror denna kostade runt 20 000 spänn!

 

 

 

Ja, man mår väl så där.. Dåligt med pengar igen.. Nästa månad blir bättre.. Får käka knäckebröd ett tag framöver... :P

Blev ledig från Mossebo idag.. Bra det, då hinner jag åka till farfar å måla mina hyllor som jag ska ha mina filmer i. slipper de ligga på golvet!.. Jossan följer nog också med.. Bra med lite sällskap..

Hoppas de ringer från caféet snart, så jag får jobba lite mer..

 

 

 

 

Haha! Det e faktiskt inne å va nördig nu! :P

 

 

 

 

I USA e de inte kloka! De friterar Snickers!! Fett!! Funderar på att prova göra sånna nån dag.. E ju säkert gott.. Men onyttigt! :P En tugga räcker nog...  :P

 

 

 

 

 

 

 

 

Coolaste Samantha Fox. Så snygg! :P Underbara 80-tal!!

 

 

 

 

Ken Ring har gjort en låt till sin syster.. Jag e ingen hiphopiflop-tjej, men jag blir helt rörd av denna låt..



Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag och Joz va så fina så, fast vi skulle väl kanske ha haft riktiga balklänningar på oss, så hade vi kunnat smita in på den riktiga balen:D

2010-06-13 @ 16:39:10
URL: http://soooooooofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0