dessa magiska gymnastikskor..

Har jobbat rätt mycket nu ett tag.. Fick hoppa in på caféet när Annas lille pojk blivit magsjuk. Bra för mig, synd om honom.. Sen fick jag jobba hela sportlovet också. Känns bra. :) Jobbat några kvällar också. Tacokväll, Vanånätter med massa burgare å godis, Musik Direkt med massa lasagne å sen After ski i simhallen med burgare -igen! Är skönt å va ledig nu.. Jag e så trött på mat.. :P

 

 

 

Har äntligen fått hem min nya mobil! Å för första gången får jag packa upp nåt nytt jag köpt å fippla på den alldeles själv!! Utan att några andra händer, typ "pojkväns-händer", ska sno den direkt!! :P Jag kan faktiskt själv!!

Det var jäkligt snålt att jag inte fick någon USB-kabel med.. Är bitter..

 

 

Jag å Jossan har köpt oss varsin flaska Chi San. Så nu ska vi bli pigga å käcka! Å det funkar faktiskt! Jag orkar mycket mer! :) Men det e verkligen skitäckligt.. Å skitdyrt!!

Jossan tyckte inte att min idé om att blanda ut det med Baylis var sådära jättebra..

 

 

Ibland e det svårt å ta sig upp! Men på nåt sätt går det!! :P

 


 


 

 

 

 

Mammas bukett hon fick av Anders på Alla hjärtans dag.

Jag hade nöjt mig med en maskros.. Fast helst vill jag ha plastblommor!

 

 

Ja, den e tråkig, men snygg! Hmm.. Man skulle haft lite mer stålars.. :P

Men man får i alla fall fortfarande "öööönska sig"!!

 

 

 

Funderar på att köpa mig stora "nörd-brillor" utan styrka.. :) Vore fränt om man vill va lite extra "nördig" nån gång. Jag tycker det ser coolt ut! :)

Kanske är det tur att de är för dyra.. :P

 

 

 

Tvingade ut mig på en promenix idag! Det var superlängesen. Har inte orkat.. Jag har blivit så lat.. Får sluta vara det.. Jag var ju så duktig förut och promenerade eller cyklade varje dag.. Åt nyttigt å mådde nog lite bättre..
Ska skärpa mig! :P Lovar!!


Här kom det nog fram lite för mycket faster Monika tror jag.. :P

 

 

Å sedan lördag har jag Anna Bergendahls låt "This is my life" på hjärnan.. Var längesedan jag fastnade för en låt så hårt.. Den e heeeelt underbar.. :) Men vart tog gitarren vägen..??

Jag hoppas ju på att hon vinner Melodifestivalen.. Men det blir säkert fjant-Darin som tar hem det.. Tråkigt nog..

 

 

Å sen Annas magiska gymnastikskor..

Tänk vilket snack det kan bli om ett par dojjor.. Converses "kupp" mot Melodifestivalen.. Svt e rejält förbannade å tänker inte filma Annas små fötter i finalen näsa lördag.. Moooooget svt.. Vuxna människor liksom.. :P Jag bara skrattar..

Det spelar väl ingen roll nu?? "Skadan" e ju redan skedd..

SVT säger att Bergendahl kan komma att diskvalificeras om hon inte byter skor i finalen. Å de stoppar nu all form av produktplacering.

Men Lasse Kronér då?? Han har ju visats med Converse i minst 20 år!!

Var ju smart av Converse att stoppa ner Anna i ett par av deras dojjor. :) Men, men.. Jag tror inte folk bryr sig om vad Anna hade för skor på sig.. Vad har de andra artisterna för skor å kläder då? De lär ju också ha nåt stackars märke på sig nånstans?

T. ex. Eric Linder bar en Rolexklocka värd 45.000 kr.. och Crucified Barbara uppträdde med flera Mesa-förstärkare på scen. Fast då lät SVT tejpa över logotypen för att undvika produktplacering. Helloo..? Det sitter ju varumärken på precis allting!

Kanske är bäst om alla går klädda i tights, vita tubsockor och skitiga ballerinadojjor, då blir alla lika fint klädda som de flesta på byn/stan. Då sticker ingen ut och man behöver inte va rädd för otillåten reklam i direktsändning.
Hela världen är ju en enda stor produktplacering, men inte svensk TV..


Ne, jag hoppas på att Anna har röda Foppa-tofflor på sig nästa lördag!

 

 

 



 

 

sov sött, Emil...


Kommentarer
Postat av: Anonym

på tal om brillorna, mamma har ju as många sånna gammla glasögon, bara att peta ut glaset och säta in vanligt utan styrka :D :)

2010-03-16 @ 16:42:20
URL: http://screambirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0