vårskor..

 

Suck! Hela veckan har jag sovit kanske 1,5 - 2 timmar per natt.. Vet inte varför.. Jag e ju supertrött!! Borde kunna somna hur enkelt som helst.. Nån sömntablett har jag inte velat tagit, för dagen efter jag tagit en sömntablett brukar allt jag äter smaka som medicin.. Å det e så äckligt!! Blää!

Så drömmer jag så jobbigt nu igen.. :( Ska det aldrig bli bättre..?

 

 

 

 

Å det var Anna som vann!

Äntligen fick rätt låt vinna!

 

 

 

 

ca: 650:-                         ca: 1000:-

 

ca: 700:-                       ca: 150:-

 

 

Jag har letat "vårskor"..  Hittat nåra stycken att välja mellan på nätet.. Vet inte vilka jag ska välja!! Självklart är det de dyraste skorna jag helst vill ha! Men om jag köper de billigaste kan jag ju köpa typ tre par i olika färger! :P Jag köper kanske allihop!

 

 

 

 

"Paparazzi-Néa" är i farten! Min drömbil!

 

 

 

 

 

 

I fredags gick ju allt sååååå bra.. NOT.

Ingenting kan ju gå bra när man inte sover om nätterna.. Fick hoppa in på caféet å jobba hela veckan. Annas barn var magsjuka igen. Förmiddagen gick ganska bra, men det blev värre på eftermiddagen.. Jag råkade kasta kortläsaren i golvet, så den funkar inte som den ska.. Typiskt.. Tur att SuperMartin lagade den idag! Sen råkade jag hälla kaffe över telefonen på caféet.. Men det gick bra..

Mina dojor sprack också! Men det fixade väl jag! :P

 

 

 

 

Min lunch. Kanske ser äckligt ut.. Men det e supergott!

 

 

 

 

Nämen??! E det inställt?? Koooonstigt vaa? :P Aja, e ju skönare att åka buss än att åka tåg.. Men det kostar ändå lika mycket som om man skulle åkt tåg.. Fast det e buss?? Knas..

 

 

 

 

Molle myser i sin soffa.. :P Har köpt "bantarmat" till honom.. För att alla säger att han e tjock om magen! Det tycker inte jag! Titta! Han e ju pytteliten!

 

 

 

 

 

Min nystajlade sop! Fick den av mamma för att hon tyckte att min leopardsop var för klen.. Typiskt att hon köpte en RÖD!! Den matchar ju ingenting hemma hos mig! :P Hur tänkte hon?? :P

 

 

 

 

Filmkväll med mig själv!

 

 

 

 

Har råkat köpt fem Herbie-filmer.. :)  Skoj!

 

 

 

 

 

Ja, de är grymt fula! Men jag har köpt ett par! Ett par MBT-skor.. Jag får jämt så ont i mina knän när jag promenerar, å de här skorna ska tydligen vara snälla mot mina knän! Lär testa om det funkar..  Så snart kommer ni se en Néa vingla runt mer än vanligt på Storbyn.. :P

 

 

 

 

Kolla! Jag e lika cool som Paris! :P Hon har också sånna där fula dojor! :)

 

 

 

 

SuperNéa :P

 

 

 

 

Som vanligt så vet jag aldrig vilka chips jag vill ha när jag står i affären å ska shoppa! Sist jag handlade köpte jag många små påsar istället. Så jag fick lite av varje. Slapp jag ångra mig när jag kom hem!

Det tyckte jag var jäkligt smart! :P

 

 

 

Nu e det vår!! Eller nä... Kanske inte..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0