Shopping!

 

Nu jobbar jag bara på caféet, är inte kvar i Saltvik å jobbar. Varför får ni lista ut själva. :P Men kanske har ett annat jobb på gång.. Hoppas jag får jobba på nätterna då.. Vore skitbra! Ska på intervju imorgon, hoppas det inte tar allt för lång tid. Har tusen saker till att göra imorgon!

Ska försöka hinna in en vända till farfar å missarna också.

 

 

 

 

På biografen i Vansbro har vi inga bra biljetter.. De är kassa.

 

 

 

 

Igår snodde mamma, jag å Jossan morfars bil till Borlänge! :P Shopping! Har inte varit i Borlänge å handlat på superlänge. Var mest på jakt efter persienner å rullgardiner, eftersom mina gamla persienner hemma inte går att dra upp.. De e trasiga.. Å VansbroHem är snåla å vill inte stå för sånt. :P

Jag hittade persienner till köket å dörren mot vägen, men inte till stora fönstret, de var slut.. Så jag får ta en tur till Borlänge igen nästa vecka å köpa en då..

Jag handlade inte så mycket, fick rätt dålig lön den här månaden å försäkringskassestålarna kommer sent som vanligt, för att Arbetsförmedlingen tror att jag har ett pengaträd i min garderob eller nåt!! Så jag snålshoppade lite. :) Medan Jossan handlade som en galning! :P

 

 

 

En Néa-hoj! Skitsnygg! :P Den var inte till salu.. Mattan hade ju varit frän å ha hemma.. Om man haft större lägenhet kanske!!

 

 

 

Milia dök upp utan Oliver. (Pojken alltså, inte oliver som man äter)

 

 

 

Köpte ett par billiga fina skor! Jossan härmade storasyster å köpte ett par likadana!

 

 

 

Sen blev det käk på tråk-McDonalds.

 

 

 

Jossan å Milia mitt i maten.

 

 

 

Köpte nåt med kyckling å salsasås i, "chicago-super-megachicken-hot-nånting".. Jag minns inte vad den hette, men den var okej.. "Chicken Chicago Star" hette den ju! Så var det! Gav svettosten till Milias mage! Blä.

 

 

 

Milia knyckte mammas godis!

 

 

 

 

Köpte en dyr duk på Rosa Huset. Men det var jag värd. :P

 

 

 

 

Fick en äcklig choklad med i min tidning. Har smakat en liten bit, men nu har jag tappat bort resten!! Vet inte var den e...

 


 

Sist jag såg chokladen sov Molle på den..

 

 

 

 

ca:200 kr

 

 

 

ca:800kr

 

Letar efter en lampa som jag ska ha i mitt "vardagsrum/sovrum/matsal.."  :P Men har ingen aning om vilken jag vill ha..

 

 

 

 

Har små funderingar på att klippa mig.. Isåfall blir det nog nåt i den här stilen.

 

 

 

 

 

I do!

Sur lapp i tvättstugan.. :P

 

 

 

Va?? Syltkällare?? Nä, cykelgarage e det väl..?? :)

 

 

 



Har köpt Avrils parfym Black Star! Den luktar suuupergott!! Päron, plommon å choklad! Mmm... Man vill bara dricka upp den! Bra att man kan handla på nätet av Lyko, slipper man gå över gatan å handla.. :P Lättja!
Men kom ju på sen att jag kanske ändå lär hämta ut parfymen på Hemköp! Å då lär jag ju gå ääääännu längre än till Lyko! :P Typiskt. Ibland e jag blond på riktigt! Ja ja.. What ävöööör!!

Buy it here!!:
http://www.lyko.se/?artnr=55-417&cat_id=492





Lycka! Världens härligaste Maria Montazami får äntligen sin Louis Vuitton-filt!!







Vackra Scarlett




Fick en film med i en tidning igår, "Dumpa honom!" En bra film med bra skådisar, som Scarlett Johansson, Drew Barrymore å Jennifer Aniston. Filmen handlar om ett gäng smarta, roliga och extremt dedikerade tjejer som försöker lära sig kärlekens komplicerade koder för att hitta den rätte. Filmen fick mig att tänka till lite.. Att man ska göra sånt man mår bra av och skippa så mycket negativt som möjligt. Men gillar inte titeln riktigt.. "He's just not that into you" är originaltiteln. Den borde heta bara så på svenska också. Typ: "Han gillar dig faktiskt inte" :) "Dumpa honom!" är ingen bra titel.. :P
Filmen är nog absolut inget för pojkar! *varning* De tröttnar nog redan efter de första minutrarna in i filmen.. Det är massa "drygt tjejsnack" hela tiden. Det pratas, pratas å pratas.. :P Men det e ju vad jag tror.. Det kanske finns nån pojk som gillar sånna filmer också. :P



Kommentarer
Postat av: Sofie

Lätt jag hade valt den där lampan för 800:- Den vill jag ha! :D Vart hittar jag den?!

2010-03-29 @ 15:31:59
URL: http://soooooooofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0