Avmaskning..

 

 

Jag å Jossan var till farfar i tisdags å avmaskade våra katter vi har där.. Jomin, Elvis å divan Tingeling. :) Gick rätt bra. Förutom att Elvis spydde upp tabletten nåra sekunder efter att Jossan tryckt i honom den. Farfar var precis på väg ut när vi kom dit, men han tog av sig jackan ingen när vi sa att vi skulle avmaska katterna.. :P "Det här måste jag se!" :P

När vi var klara med katterna fick jag den vanliga frågan från farfar.. : "Har du ingen pojke som springer hos dig nu eller hur e det??" :P Nyfiiiiken i en strut..

 

 

 

 

Jomin brukar oftast vara ute på rackartyg nånstans när man e hem till farfar, men den här gången var han hemma! :)

 

 

 

 

Olja i örat e ballt!

 

 

 

 

Jossans Tingeling låg å jäste på släpvagnen..

 

 

 

 

Tråkig dag idag.. Imorgon ska jag i alla fall jobba lite på caféet. Vi har tråkig pyttipanna till lunch.. :(

 

 

 

 

Hittade värsta Néa-bikinin på nelly.com! :P Men ska ju inte köpa nån ny!! :P Men en ljus, billig å somrig tröja kan man väl få köpa? :P

 

 

 

 

Å så har jag fått jobb juni-juli.. :P  Jippi! De har speciellt frågat efter mig! :)  They want Thö Néa! Vart det är kan ni aldrig gissa. :P Men det har inget med pizza å göra! Eller det kanske det har..? Nä, men det tror jag inte..  Bilden är en ledtråd...

( jag vet, jävla äcklig bild!! :P )

 

 

 

 

 

"Ingen plockar en maskros.."

 

 

 

 

Har rensat bort massa ogräs idag..

Världens största spindel hoppade fram å attackerade mig! :P Jag brukar inte vara rädd för kryp, förutom maskar då, men den här spindeln var den största jag sett! Fy Farao vad vidrig!! :P Hann inte ta kort på honom.. Han kutade fort som attan över till grannen! :)

 

 

 

 

Bra låt med Kelly Osbourne... Hon sjunger ju inte så vackert Kelly.. Men jag älskar texten..

 

"You never said that you were perfect, but you always are to me
Loving you was always worth it, cause you see so much in me.." :)


Nä, nu lär jag gå ut å ta en cigg innan jag lägger mig..
Skoja bara!! :P Jag e ju en fräsch tjej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0