Prinsessor å tandvärk..


"Jag får liksom ingen ooordning på mitt hååår.." Jossan får försöka hjälpa mig å fixa till håret på måndag. Jag hatar håret som det är nu.. Snett å krokigt.. Åt alla håll.. Usch.. Jag ser hemsk ut.. :(

Har jobbat hela den här veckan på caféet. Annas barn har varit sjuka igen. Bra det.. Får jag lite mer stålar!! :P Skönt att ha nåt å göra om dagarna också, slippa sitta hemma å glo i väggen å tänka alldeles för mycket på oviktiga ting..

Ska kanske börja jobba lite i Saltvik igen snart..

 

 

 






Köpt nya filmer! "The house bunny" var jättebra.. eller "bra".. den var skojig. :P "Funny People" vet jag inte hur den var, för jag somnade i soffan efter tre minuter.. Får prova se den imorgon igen.. "Ingen kan älska som vi" är ju inte så där superbra, men den e charmig. Så e det ju så bra musik i filmen. :)







Smygfoto på mamma.. :P










Villavillerkulla?? Nja nästan. :P Lite likt är det i alla fall.. :P Ingen vill bo där, för de sägs att det spökar i huset.. :O Å det tror jag säkert att det gör. :P Känns läskigt å gå förbi huset..





Typiskt Néa å ha tärningar å granar till å med i duschen!!






Blääää..



Nä, jag e inte galen..

 





Molle e trött på kameran..












Molle har tappat en skruv..?











Roliga affischer. :P










Jag kan inte bestämma mig för om den e snygg eller konstig..

Gillar den, men ändå inte.. Hmm..

 

 

 



Nej, fy Britney! Inte äta godis!! Jag ska i alla fall inte äta nå mer godis.. Tänk att det ska vara så svårt att sluta käka godis!! Bara jag kommer förbi de första två dagarna utan sött, så går det ju bra sen.. Men det e svårt.. Jag glömmer bort mig...
Svenskarna äter ju mest godis i välden. Varje person äter i snitt 15 kilo godis per år, det käkar jag säkert på en månad!!  :P
Nej, nu e det stopp!!

 

 





Har hittat en tuff bikini! Men den var lite för dyr... :( Får ha min gamla i år också. Eller mina gamla! Har väl typ tio stycken..








Jag borde köpa hem lite mer kryddor.. Har bara EN krydda hemma, förutom salt då, men det e väl ingen krydda? Jag har curry på allting. Aj löv curry!






Min favvoparfym! Dyr men blå!

 

 

 


Mina fula dammsugarörhängen.. :P Nej, mitt öra e inte lortigt.. Jag har bara massa "skönhetsprickar" överallt..






Får jag inte äta godis, kan jag väl ha dem i öronen istället!








Satt i juryn på Miss Pepé tävlingen i år igen.. Skitkul! Är så kul att det e samma klänningar de har som vi hade när jag var med å tävlade 1996.. Jag hade klänningen längst till höger. Åjj, jag vill köpa den klänningen av Angela!!


 


Fröken Elovsson i svart klänning blev Miss pepé 2010.




Fröken Schwarzenwald i "min" klänning. :P





Nästan alla prinsessor 1996.

Jonna, jag, Emelie,
Sandra, Emma, Kristin, Kim å Linda

Jag skulle dela ut massa medaljer å pokaler till fotbollsbarnen den där dagen detta fotot togs.. Försökte tvinga i mig världens största hamburgare jag fick av Pepé å spillde ketchup på klänningen!! Tror mamma fick bort det med nåt supermedel.. Tur att klänningen var "ketchup-röd"! :P


Tremänning Sandra å jag -96 :)


 

Tandvärk har jag också.. :( Det växer FYRA visdomständer i min stackars mun.. Jag kan inte äta.. Försöker mosa allt jag ska försöka få i mig.. För jag kan inte öppna munnen riktigt.. :(  Å jag har jäkligt ont i huvet hela tiden.. Men det brukar ge sig efter några dagar.. 
Vilken gnällspik jag e...



 



Den här låten e så fin...


Kommentarer
Postat av: Sandra N

Är det redan 14 år sedan vi var med där? Jädrar! Hade också den där röda klänningen då jag var med en andra gång :)

2010-05-14 @ 16:58:57
Postat av: Lina

Jag älskar ingen kan älska som vi!!! så fin juh!! =) kram!!

2010-05-14 @ 20:10:27
URL: http://linilus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0