I keep dancin' on my own..






Jaa.. Blev som jag trodde.. Ingen hjälp.. Jag är inte förvånad.. Men jag har provat i alla fall..
Folk är idioter..

Känns som att man e tillbaka på ruta ett då.. Tack för ingenting era megafjantar!!

Ställer in mig på flytt fast jag verkligen inte vill.. Men vad gör man..? Man ger allt hela tiden, men får bara skit tillbaka.. Det ska inte vara så här.. Jag trött.. Trött på att krångla runt för ingenting. Trött på den här byn där inget funkar..
Kanske vore bra med en nystart..? Få börja om.. Vi får se hur det blir...
Ska fixa med det sista pappren imorgon. Men känns lönlöst..
Hoppas att jag mår bättre i slutet av veckan å kan tänka på annat än denna ångest hela tiden.. Att det då ordnat upp sig.. Nu gnäller jag igen..
Äh! Ta på dig elefantbyxorna och va som en människa, Néa!



Min mamma e i alla fall bäst!














Hittade mina leggings som jag glömt att jag har.. Har aldrig använt dem.. Jag har inte vant mig vid å ha leggings/treggings.. Vet inte om det e min stil riktigt heller... :)

















Tävling!

Vilket av dessa påståenden är inte sant?



* Néa har aldrig varit till en frisör å klippt sig
* Néa dansar i duschen
* Néa äger tre katter
* Néa har skostorlek 36-37
* Néa kan dansa både salsa och bugg
* Néa har en svart säng
* Néa har ett födelsemärke på ryggen
* Néa samlar på svanar (inte riktiga) :P
* Néa har grym haj- och maskfobi
* Néa äger en glassgubbe
* Néa samlar på muggar
* Néas fullständiga namn är: Victoria, Linnéa, Elisabeth Jonsson-Hellgren
* Néa är skorpion
* Néa älskar att åka bil
* Néa är grymt åksjuk
* Néa har varit förlovad
* Néa är allergisk mot ananas å kiwi
* Néas första cd-skiva hon köpte var Spice Girls skiva "Spice"




















Jag saknar Gustav så mycket ibland... Underbara katt.. Klart jag saknar honom när jag bott i "hans" hus i typ fem år.. Molle saknar honom också.. Jag vet inte ens om han finns kvar än.. We love you Gurr.. Wherever you are..

















Haha! Gammal bild på Gustav.. Underbar bild! :P Gustav sover faktiskt.. På riktigt. :P Ser ut som att han blivit överkörd av skotern.. Gustav e rolig han.. :)
























Arg Néa på auktion i Dala-Järna(?). Hata nyponsoppa liksom!!





















Milia, glöm inte att vi e bäst!


Milia




















Får se om jag å Molle måste ta hand om en kattflicka ett tag.. Lilla kattdamen Spooky.. Molle gillar ju typ inte andra katter.. Men det kanske funkar bättre med en kattflicka.. E ju bara ett tag.. Hoppas att det är "ett tag" denna gång.. :P Å inte en evighet eller två som det blev när jag skulle ta hand om katten Willy..



















Nöjd katt..

*Jag tänker inte flytta mig! Jag SKA ligga här på dig.. Å du äääälskar mig*




















Coolt! Så här borde de jämt servera burgare!




















Hmm.. Jag skulle vilja köra Monster truck! :P Vill ha en sån! :P Så jäkla ballt!! Köra över massa små stackars små skrotbilar! :) *Mosa!! Mosa!!*
Var på Monster Jam i Globen för nåra år sen. Typ jag, pappa å tusen miljarder andra smågrabbar med rosa hörselkåpor.. :P
Jättekul! :)



















Jag förra året..


















Borde sälja superskotern.. Skulle göra massa saker enklare.. Men vill inte!!























Blev helt sjukt sugen på AKO-kola!! Var ju flera år sedan man åt sånna.. Men neee, de tillverkas inte längre.. :( Finns nåt liknade i butik, men är absolut inte samma som den riktiga AKO-kolan!!
Ja, ja.. Jag ska inte käka godis i alla fall..




















Så bekymrad man kan se ut då.. Haft ont i huvet hela dagen.. Blä!!



















Bästa Pippi!

"Steeeeda steeeda varje freda å så varje jul
Det tycker jag e kuuuul
Men aldrig MÖDA (inte mörda!!) på en lördag för det verkar skumt
Det tycker jag e dumt.."



















We kinda like this guy.. :P Jag borde flytta till Irland.. :)


















Myste ner mig rejält med film, filt, tända ljus å massa mums igår kväll.. Nej inte massa mums.. Lagom med mums.. Ja, jag fick äta lite karameller nu, för det e jag vääääärd.. :P Jag har pantat burkar å cyklat 3,5 mil! Äntligen en bra film de kör på helgen! JUNO! Jag älskar den filmen! Ellen Page e så jäkla bra.











Gottigotti. Ja, det ÄR lagom.. :P

















*Tittut!*


















Lillebror å Storasyster.

Btw.. Lillebror e vänsterhänt. Visste ni att vänsterhänta kan ha haft en tvilling som dött tidigt i livmodern å försvunnit.. Rätt häftigt.. Jag tror att det är så.. Skulle varit häftigt å haft tvillingsyskon.. :) Två Erik liksom.. Eller.. Erik och Erika? :) Coolt!




















Tycker att Molle faktiskt e lite lik Månsan i Emil i Lönneberga! :P


















Nu ska jag hoppa i säng! Gonatt!



























"Det är bara toner, toner som lever,
det är bara ord som redan finns.."







Kommentarer
Postat av: Anonym

Gissar på: salsa och bugg....

P.s jag gillar också den där snyggingen med vovven!!

2010-10-27 @ 23:12:20
URL: http://annbergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0