Dumma, dumma..

 

Trött å sjuuuuk.. Tyck lite synd om mig för det e jättejobbigt. :)

Ska in till Pepe å fixa med papper å skit idag. Får inte börja på caféet än tydligen.. Får se vad Pepe tycker om det.. Är inte mitt fel i alla fall.. Börjar bli lite nervös..

Tar nog cykeln till Vansbro idag.. Fast jag e krasslig.. Men jag e ju mycket piggare nu! Jag orkar inte åka buss.. Å det är för dyrt!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Å vad det e drygt å äta när man inte känner nån smak å inte får nån luft!!

 

 

 

 

 

 

 

 

Inte utan min Dunderhonung!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Min söta sked! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Min godisskål just nu.. :P

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tur att man har massa filmer man kan se på.. För när man e sjuk då får man kolla på film å lata sig hur mycket man vill!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Underbara tuber!! Bra att makrill finns på tub så man slipper krångla med de jäkla burkarna! *sprätt!!!!* Så har man tomatsås över hela sig.. Nä, mycket behändigare med tub!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Leka med mattan e skoj!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det kan bli tröttsamt också..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

En låt jag aldrig kan lyssna på utan att fälla en tår eller tusen e Caroline af Ugglas låt "Snälla, snälla".. Den e så jobbig att lyssna på.. Hela jag blir dyster..

Men en tråkig dag när jag var ute å promenerade å lyssnade på låten i min Barbie-rosa mp3-spelare, kände jag mig arg istället å hittade på en egen text! Så nu känns det bättre! :)

 

 

Dumma, dumma


Musik: Heinz Liljedahl Text: Arg Néa)



(skall sjungas med ett leende) :)



Dumma, dumma, dumma, dumma

Jag ber dig inte, dumma, dumma, dumma

Stanna inte kvar hos mig

För jag behöver inte dig!


Ja så, dumma, dumma, dumma, dumma

Så lyssna, dumma, dumma, dumma

Nej, det är inte lågt att be

Å jag skiter i dig!!


Ja, för igår när du gick

I sista blicken som jag fick

Jag kunde se - ja, jag kunde se

Jag såg du var på väg till en sån där hagga

Bort från mig


Så, dumma, dumma, dumma, dumma

Jag säger dumma låt mig sitta

Ja, sitta ensam här

Ja, medans du e där


Så dumma, jag fattar, jag förstår.

Ja, att du gjort en massa fel och nu vill du gå..

Ja, för det e ju så!


Och jag älskar, ja, att jag vet

Ja, jag vet - ja, jag vet du kommer ge

Allt du gav ja - ja, all skit du gav till mig

Ja, all den skit jag fick till en sån där hagga

Och inte till mig.. ;)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thö real shit:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dödsgrogg till bananflugorna!


Blanda ihop 1 del sirap, 2 delar vinäger å
typ 1 droppe diskmedel i en skål.

Funkar skitbra!















 

 

Néaaaaa...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

På jobbet i somras.. :) "..å det stod en miljon mot ett.." :P

 

"Fröken Néa, du luktar som sockervadd på marknaden!"

Ja, det var ju sött sagt.. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Min favvokock Jamie Oliver testade surströmming när han var i Sverige. :P Snålt av Kanal 5 å inte lägga ut hela klippet..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

AHA!! Det e alltså jag som e Marilyn Monroe! Kolla! Jag har hennes prick på kinden!! Om man kikar riktigt noooga.. Fast min prick har "halkat upp" lite.. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Idag fyller mamma år! Grattis!! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MysMolle! Faktiskt, så heter inte Molle Molle.. Egentligen.. Jag döpte om honom när jag fick honom av Pata för massa år sedan.. Molle heter faktiskt Bruce Dickinson! "Dicken" Men jag tyckte Molle var för söt för det namnet, så det fick bli Molle istället.. Från filmen "Micke & Molle".. Ja, jag vet att det var hunden i filmen som hette Molle! Men ändå.. Å jag tror att Sofie typ fortfarande kallar honom "Jonas" ???!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Min kropp mår inte bra! Jag e en riktig soffpotatis! Ja, jag cyklar som en idiot, men man ska inte äta glass till frukost!! Jag e en riktig snaskråtta! Ska ändra på det nu! Jag har ju varit så jäkla duktig förut! Vet inte vad som har hänt.. Men nu jäklar!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Får väl käka massa frukt istället för allt snask.. Det e ju jäkligt gött med frukt. Älskar ju frukt! Melon e ju svingott! Det e jäkligt dyrt med frukt bara.. Trist... Äter ju sjukt mycket lösgodis! Är nog mest för att jag har tråkigt, ingenstans att göra av händerna.. Behöver nåt å "plocka" med typ.. Chips har jag tröttnat på i alla fall... Drygt å äta chips.. Mitt hjärta slår så fort efter jag ätit chips.. Gillar inte..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Men det här e ju såååå mycket godare... :P

 

Bli arg på mig om ni ser att jag äter godis! Okej? Deal!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0