So what, I'm still a NéaStar..

 

 

 

 Bra jag är på att uppdatera bloggen.. Not. Å jag får ingen ordning på headern... Men jag har krånglat med den själv! :) Vilken jävla skit å hålla på med! :P Men nu har jag en eeeegen header jag gjort helt själv! "vi kan ju ha det så så länge.." Lillebror får komma hit å hjälpa mig med det dära sen. :P Orkar inte krångla nå mer själv.. :P

Tänker alltid att jag ska skriva oftare å göra inläggen mindre liksom, men så blir det aldrig.. :P

 

 

 

Känner att jag behöver skriva av mig lite.. Nu e det virrigt i skallen.. Så allt jag skriver här kanske blir ganska rörigt.. Men, men.. Här händer det grejer.. Hit å dit å upp å ner..

Jag är sååå trött.. Å sååå sliten. Ovanligt. Men nu börjar det bli riktigt jobbigt.. Ingen ordning nånstans.. Snart kolar jag väl ihop helt..

Det går för trögt. Allt hänger liksom i luften å inget händer. Lönen e försenad.. Å det tar tid å byta bank.. Står på kö.. Å som vanligt är det ingen ordning på arbetsförmedlingen som typ missat å anmäla nånting så det tog en månad till innan jag får ersättnig.. Så när det e ordnat riktigt och kommit igång så ska jag också lägga manken till å söka fler jobb.. Eller komma på nån annan lösning. För jag kan inte vara kvar där jag e å jobbar nu om der ska fortsätta så här.. Då går jag åt totalt.. Jag orkar inte med mer.. Är totalt sönderstressad å jag har typ nada liv just nu.. Jag är inte okej.

Å ännu mer förändring på g med jobbet.. :/  Kommer nog få jobba ihjäl mig.. Men, men.. Nu är det så här, å det måste bli så, finns inget annat sätt för dig. Jag förstår hur du känner dig å hur du mår. Du är så jäkla tuff! Å jag hoppas såå att det blir bra.. Men jag saknar dig redan! :( Men jooo fix it, bitch! :P

Ska nog ha en ny tjej med mig på jobbet i helgen. Försöka lära henne aaallt jag kan! Så fort som möjligt. :) Kanske jag kan få va ledig nån gång jag med! :P


 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

"Ninos" ;)  Me at work!

Smart av chefen att köpa storlek large på alla servitriströjor.. "så ingen får för liten tröja" tyckte han.. :P Sen också smart å köpa typ hundra tröjor det står "Linnéa" på å typ bara 10 utan namn. De andra får köra med nea-tröjor när alla tröjor utan namn ligger i tvätten.. :P

 

Nån som vill jobba med mig? Vi behöver nog en till superservitris. Tös eller grabb spelar ingen roll. :P So call me, maybe ;)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Har släppt allt typ ett tag.. Å bara kört på utan å känna efter riktigt.. Är för trött.. Finns ingen ork mer.. Ingen lust till nånting.. Ingen ordning på mig.. Å jag har istället för å ha svårt å komma ihåg å käka, gått över till att äta heeela tiden.. :/  För mycket känslor åt alla håll. Allt eller inget jämt liksom.. Alltid.. Lär få nån sorts rutin och ordning.. Baske mig! Lugn å fin. Äter med känslorna... Jädra socker. Skärpning! Äter för att jag e stressad, rastlös å trött.. Känns som jag gått upp hundra kilo typ.. Ja, ja, ordning från å med nu!

Jag MÅSTE skärpa mig med sovandet. Jag sover typ i snitt.. Hmm.. 3 timmar per natt.. Å det känns. Och det är absolut INTE bra. Det har börjat hugga så läskigt i mitt hjärta.. :/ Ofta. Riktigt läbbigt. Det gör riktigt ont å jag får inge luft. Jag antar att det är ångest. Eller stress. Ja, både ock. Och för att jag inte sover. Farligt å inte sova. Vet inte varför det ska va så svårt.. Hjärnan stänger aldrig riktigt av sig..

Jag kanske ser lugn ut.. Men inuti mig e det bara virr.. :) Ska försöka börja slappna av när jag kommer hem från jobbet.. Bara lägga mig å vila.. Andas..

 

 

Trots att allt e skit nu e jag tokglad ändå ;) Du gör mig så glad. ;)

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

*Ööhh.. Vadåå? Skulle JAG, lilla JAG gjort nåt sånt dära, matte??*

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

Frukost!

Typiskt mig å typ käka müsli med liiiite yoghurt i typ. :P Mycket müsli ska det va! Diggar btw min blåvita skål :)

 

 

 


 

 

 

Ja, nog tror jag allt var bättre förr.. Precis allt!

 

 

 


 

 

 

 

När man kommer på vad det är som bromsar en i livet hela tiden, bromsar å hindrar en från å göra det man vill göra. Som på nåt märkligt vis hindrar en från att vara sig själv.. Hindrar en från att göra det man vill.. De som vill ändra på mig å forma mig till en dålig Néa. :/ Kommit på att allt handlar om att man måste omge sig med folk som får en att våga vara sig själv. Att man verkligen får blomstra fram.. Sånna som låter en får va sig själv å man inte behöver ursäkta sig på nåt sätt.. Eller som får en å hålla sig tillbaka. Folk som inte trycker ner en å dumförklarar en hela tiden.. Jag har blivit så jäkla förstörd av fel människor.. Aldrig igen. Jag hade tappat bort mig.. Det känner jag nu när jag börjar känna igen mitt gamla jag.. Fast en ännu bättre mig själv :) En Néa som FÅR vara glad å som FÅR ha det gött! :)

 Det går långsamt å trögt å motgångarna e för många nu... Men det e bara å knata på liksom.. Det spelar liksom ingen roll hur långsamt du går, bara du går åt rätt håll..

 

För de som inte känner mig, eller bara träffat mig lite grann, tror nog att jag  e en sur tråkig bitch eller nåt.. :) Kall å sur. Tar jäkligt lång tid innan jag öppnar mig för nya personer.. Är ganska inåtvänd.. Jag kollar läget först liksom.. Om du är nåt å släppa in i mitt liv.. :) Sån e jag.. Verkar inte gå å ändra på. :) Träffar jag en ny person drar jag på mig min sköld direkt.. Är du nåt å ha, öppnar jag mig sakta men säkert. :) Å då har du nog alltid en plats hos mig. :P Vissa går bort på bara nån sekund. :)

 

 

 

 


 

 

 

 

Slog till å köpte polkasås då det skulle käkas glass hemma hos mig för ett tag sen.. Hmm.. Det smaka typ bara.. Tandkräm. Så man kan ju typ lika gärna köra med tandkräm på glassen istället..? :P  Det borde vara nyttigare också.. :) Behöver man inte borsta tänderna sen.. :P

För lite sömn var det ja..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Va ju så här mörk jag ville bli.. :/ Åååjjj... Bitter som fan..

Sist jag färgade håret försökte jag ju få en mörkare å snällare färg. Men icke! Vart ju typ samma ändå.. Å ännu ljusare.. Jag blir så sur.. Ville ju ha en mörkare färg! En förändring! Vet inte hur jag vill göra nu.. Vill bara ha en mer naturligare färg, men vet inte hur jag vågar eller hur jag ska gå till väga... Lär vänta ett tag nu i alla fall.. Vill inte ha så här ljust.. :/ Blä. Blev verkligen skitsur. Måste jag ju dras med den här färgen ett tag till.. Blir så less..

Färgen tar väl liksom inte för att jag inte har nå pigment i det ljusa jag blonderat förut antar jag..

 

Tips: Låt inte din lillasyster färga ditt hår under en vinkväll i november.. :P Och färga inte om håret en gång till direkt efter heller..

Gick INTE bra den gången.. Sen dess har det bara varit knas med håret. Får ingen ordning.. Å jag känner mig skitful.. Låta det vila ett tag till å verkligen ta hand om håret med inpackningar å grejer, sen färga en mer naturligare blond. :)

 

 

 

 

Hihi. Bilder från i julas då jag knyckte syrrans löshår.. Passar i svart ju! Eller? ;)

 

 

 

 

 

 

Är fortfarande sugen på denna färgen ändå.. Typ mahogny eller vad den heter. Molly e ju så snygg i den färgen!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mima tog kort på mig på släktträffen. :P Med jobbiga långa löshåret i!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bröd e liksom min drog.. Kan äta det som godis typ.. Sååå gött! helt sjukt.. Men det e väl sockret i det jag vill åt.. :P Ska trappa ner på brödet. :P

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Åkte på ozzykonsert ändå nu i slutet av maj.. :) Hade helt ställt in mig på att det inte skulle bli nåt med det där. Men så blev det! Det var mest sjukt jobbigt å jag kunde inte alls njuta på nåt vis av konserten.. :/ Jag var jäkligt nervös innan å mådde illa på grund av olika anledningar.. Men nu har jag sett Ozzy! :) Han var sjukt bra! :) Tur bästa Dan va med! För det blir ju aldrig riktigt som man tänkt sig.. :/  Å jag fick ingen mat på hela dagen.. Inte okej,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 "S" sa: "Se riktigt sexig ut nu, Néa så ska jag ta ett ballt kort!"

And I did my best.. ? ;)

Va vare' som va så roligt liksom..?? :P

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hade tänkt å beställa hem dessa tavlor.. En tavla på Sandy å Danny från "Grease". Jättefin! Å sen en poster från filmen "Sista natten med gänget" Kult! E ju filmnörd jag.. ;) Blir bra det! :P Behövs lite nytt på mina väggar! Inget passa här ändå av de gamla tavlorna jag hade.. Men det får nog vänta ett tag till.. Blev ju lite knapert nu. Sen ska jag försöka betala tillbaks pengar jag lånat av folk också. Så fort som möjligt. Vill inte va skyldig pengar nånstans. Det blir bra jobbigt.

 

 

 

 

"Sista natten med gänget"

.

 

Har också hittat en fin tavla på en ängel.. Men, men. Det får vänta.. Får ha tomma väggar ett tag till..

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Krånglat på bänkplasten för ett tag sen.. Snyggt blev det! Å drygt var det.. Sen nån dag ska jag beställa mer vinyl till kylen.. Kvaddade ju den förra jag köpte.. Aggressionsproblem? Moi?? ;)

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

Fått tillbaka min Puma-tröja som jag glömde hos Henke på en fest förut. Tröjan har varit på vift i tre år, men nu e den tillbaka! :) Min favvotröja ju! :) Men nu har jag tappat bort den igen..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Min coola zebrabyrå. :P Tycker den e så cool. :) Varje gång min kära mormor e hem till mig säger hon: "Men!! Har du inte slängt bort den där fula än??" :P

Va?? Den e ju skitball!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

Åh nog klarnar diset sakta

till en väg som är helt ny

vi kommer hitta ut bland snåren

åh nog börjar dagen gry..

 

Om du nånsin börjar tveka 

får du ge mig tid

jag behöver bara samla min tankar

jag behöver bara samla mina tankar..

 

 

 

 


 

 

 

 

 

Ganska kul att man på ena sidan av släkten har liksom tattare å valoner man härstammar från.. ;P

 

 

 

 

..å sen andra sidan släkten e det liksom adelsätt å hovfolk.. Kanske därför man är en lite kluven människa.. :P Liksom man har det råa å tuffa på nå vis. Å sen e man fortfarande "posh" liksom. :P Lite schitzo dårå..

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

Hmm.. Ibland vill man bara hoppa tillbaka i tiden.. Börja om. Göra om, göra rätt.. Men går inte. You can never go back.. Men man kan börja om.. :) Som herr T sa till mig i en mörk stund: "Néa, det förflutna finns ju inte, inte heller framtiden, därför ska DU leva NU. Det är din tid, ditt liv, så lev.. Precis som du vill å önskar. Det har aldrig å det kommer aldrig finnas nån som du. Inte på hundra biljarders miljoner år från nu.. Det kommer aldrig finnas en annan du. Så ut å va bäst."

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gwen har ju coolaste stilen ävvöör. Jag ba' avgudar den människan! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

En dröm e ju å få sjunga i typ ett rockabillyband. Så jädra kul det vore! :P

Nån som e på? :P

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

Jag i garaget vid pappa. Målar mina blomlådor.. :P Haha! Lånat pappas garagejacka. :P STOR.

 

 

 


 

 

"Sometimes good things fall apart so better things can fall together"

- Marilyn Monroe

 

 


 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0